Egoistisk inlägg!

Jag ger snart upp, allt bara krånglar. Räkningarna är för höga, jävla sjukhus som är dyrt. kan inte åka hem. jag känner mig fast. Vill HEM.. och ta med alla mina grejer. orkar inte längre . Trodde jag mådde bättre så jag kunde orka med skolan, men nä då. Jag är en jävla fegis. klarar knappt något. Och sen blir jag arg på mig själv, för att jag låter det gå ut över andra. Jag är stark, modig. men ibland blir det bara för mycket. Supa ihjäl ska jag göra ihelgen. GE MIG EN DATOR SOM INTE ÄR SÅ SEG SOM EN 80:ÅRIG TANT! HELVETE... jag missar så mycket.. men jag har ingen glöd i mig, jag vill helst jobba ensam, eller om det bara är en eller två st i rummet, och sen tyst eller musik . Men sen glor alla bara på mig så blir det ännu svårare för mig att jobba. Min handled är lila, inte lite heller, dem stack mig fel. Jag tror att min hjärna har gått i högvarv. För jag är hur seg som helst. Jag litar inte på någon, därför är jag envis, och bestämd när det gäller mina grejer. Jag måste härifrån snart, jag tröttnar snabbt på grejer. Vill spela...........................................
Näää.. nu drar jag!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
JAG FOTAR MED EN: Canon EOS 400D