Tankar!

Kan inte förstå att jag kan gå utan mat?
Jag mår inte bra, men kan inte prata med någon. Litar inte på någon. Knappt iaf.
Måste träna på det. Jag vill lita på han, men det är så svårt.
I söndags 23/1 så grät jag till söms.
Visa att du vill ha mig och älskar mig för den jag är, så kommer jag lita på dig.
För jag vill inte förlora dig.
Gillar dig för mycket.
Hoppas detta går över snart.
Orkar knappt med det.



Har fått nog!
Pengar är det dåligt om.
Lägenheten är inte städad.
Nästan alla mina saker krånglar.
Folk tycker att man reagerar fel
för att dem tycker det är något man
inte behöver bli sur på.
Överskattat kvinnor, eller mig.
Negativ. Jag är inte du!
Mår skit...Men vill inte visa det!
Jag orkar inte längre!
Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
JAG FOTAR MED EN: Canon EOS 400D